Limonlukekkk ben ilk çocuğumda anne yanı minik beşiğini kullanmıştım elelenin gerçekten çok güzel olmuyo içinden çıkan yatak ikinciye park yatak almak istiyorum bende kullanım süresi uzun olur diye düşünüyorum o anne yanı miminin beşiği 5-6 aya kadar kullanabiliyorsun kaldırdım hiç kurmayı düşünmüyorum da vala direk park yatakla olayı kapatayım istiyorum güzel de yarak içine oh mis güzel güzel uyusunlar inş:)