Emos42 dem34 aynı dertten bende muzdaribim kaç kutu antibiyotik içtim kaç tane serum yapıldı bilmiyorum bir geçiyor bir geliyor hamileliği böyle bitiricez sanırım şuan geçmemiş görünüyor bakteri üremesi olmuş yazıyor çünkü
dem34 Emos42 sürekli karın ağrısı yaşıyorum acaba bu yüzden mi Sürekli antibiyotik içmek zararlı değil mi ya
zgeDenizKaramanAtmaca Emos42 benmde idrar da enfeksiyon çıktı purınol al dedi ama zararlı değil mi birşey demedi telefonda içim rahat etmedi kullanan var mı? gece yatarken su ile karıştırılıp iiçiliyomuşş sabaha kadar meshanede kalıyormuş temizliyormuş.
Emos42 zgeDenizKaramanAtmaca ben monorol adında suda eritmeli 2 3 kez içtim yüksek enfeksiyon da işe yaramıyor ama hafif enfeksiyon da fayda ediyor
dem34 zgeDenizKaramanAtmaca evet bana da onu verdi şimdilik kültür testi sonucu çıkana kadar bunu iş dedi dün başladım içmeye yarın kültür sonucunu göstermeye gideceğim bakalım ne diyecek herhalde antibiyotik’e mi başlayacak bilmiyorum