Swan97 Kızlar tetanoz aşıları pıhtılaşmaya meyil yapıyor mu? Oksapar kullanıp tetanoz aşısı olan sıkıntı yaşayan/yaşamayanlardan tecrübelerini alabilir miyim? (Pıhtılaşmaya bağlı 2 gebelik kaybım var)
Ysmnpmk Swan97 bende aşımı 21. Haftada oldum canım hiçbir sorun yaşamadım oksapar ve corasprin kullanıyorum sağlık ocağındaki hekimede sormuştum hiçbir problem olmaz demişti
Sclozdgru Swan97 ben tüp bebek yaptırdım önlem amaçlı kullanıyorum kendi isteğimle ailem de pıhtılaşma sorunu olan var çünkü doktorun zararı yok 32 hafta da bırak dedi
Cansu-2600 Swan97 Ben iki doz aşımı da oldum şu an oksapar kullanıyorum ilk gebeliğimde ben de kan pıhtılaşması yüzünden kayıp yaşadım Ama şu an Bir sıkıntı yok
Cansu-2600 Swan97 Evet Şubat’ta oksapar kullanmaya başladım Haziran’da tetenoz birinci doz temmuzdada ikinci dozu oldum. Olmadan önce doktoruma sordum oliyim mi sizce diye ol dedi