Crocus20 öyle tabi ablamın çocukları 2isimli abimin bir kızı hariç 2 evladının 2 ismi var en küçük yigenim 6 aylık olcak biri bir ismi dgerken bir başkası diğer ismi diyo allak bullak oldu çocuk 😅😅çocuğum yok ama olursa asla iki isim düşünmüyorum aynı anda kullanilmadiktan sonra 2 isimli olmasının bir anlamida yok ☺️eltimin kızı var iki isimli oda öyle bir isim kullaniliyor bazende kızımın iki ismi var diye tepki gösteriyor isimler zıt isimler söylemekte yoruyor ve kullanılan isim bile yanlış soyleniliyor 😅