Ayvareceli Kızlar bugün 37+1 olduk kontrole gittik. Bebeğimin kilosu 2900 boyu 47cm biraz yfak bir bebek dedi. Biz de eşimle ahım şahım boyu insanlar değiliz ama ne bileyim kafama taktım. Siz de ne kadar oldu?
Hulo2105 Ayvareceli genetik çok etkili canım ayrıca bence kilosu da boyu da gayet iyi. Biz iriyiz mesela bebeğimiz de iri
Zeyyno_ Ayvareceli ultrasonda yanılma olabilir ekşi veya artı olarak kilosu haftasına göre ideal bnde Bende iki gün önce gittim şu an 37+4haftaligiz 3100gr dedi doktor
Yeni1gebelikkk Ayvareceli biz de 37 haftalık olduk en son 36da 2700 demişti,200 Gr eksik veya fazla gelebilir yanılma payı olarak dedi ve bebeğim gebeliğin başından beri geriden geliyor,çok da takmayın yani sağlıklı olsun da
Ayvareceli Bakalım acaba uykuda farkında olmadan sırt üstü çok yattım ondan mı beslenemedi va gibi düşündüm
Mst12 Kilosu gayet iyi bizimkide ilerde gidiyor belkide normal doğum yapamayacağım bile hiç üzülme bu konu için sağlıklı olsun yeter ki ☺️
Ummuhnm Ayvareceli gayet iyi canım sitres yapma kilosu az olup sağlıkla doğan birsürü bebek var bizde de bebeğin kilosu fazla diyor doktor o da sıkıntı gebelik şekeri olunca diyet yapıyorum çok kilo almasın diye bekliyoruz
Ayvareceli Ummuhnm Allah şifa versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. İşte insan pümpirikleniyor sorub mu var diğerlerinden geri de gibisinden
HmerveK Ummuhnm ben de aynı durumdayım. ALLAH yardımcımız olsun. Yaz gününde meyve yiyemiyorum ama olsun yeter ki bebeğimin sağlığı yerinde olsun diyorum☺️🙏
Ummuhnm HmerveK ara öğünlerde tüketebiliriz canım az da olsa 😊 aynen onlar iyi olsun yeter sağlıkla gelsinler siz kaç haftalıksınız
HmerveK Ayvareceli hiç dert etmeyin kilosu da boyu da gayet yerinde☺️ öyle küçük bir bebek de değil ayrıca☺️47 cm 🧿