Üç katlı binanın giriş katında oturuyorum binanın sadece on adımlık yerini kullanıyorum geçenlerde üst kattaki geldi binayı yıkayalım dedi evi zor temizliyorum ben dedim hamileyim dedim surat yaptı bugün biri daha geldi bende rahatsızım hamilesin diye yapmamazlık yapma falan diyo eşin yapsın sen yapamıyorsan diyor ben sadece giriş kısmını kullanıyorum binanın neden üst katları da temizleyim ki? Haksız mıyım. Giriş kısmı süpürüyorum bazen zaten. Sudan ayağım falan kayar Allah korusun uğraşamam