Dunyam28 mucizemgelsin61 doktorum kahve içmemi istemiyor benim gebelik boyu ancak decafe kahveler içebilirsiniz kafeinsiz
Ozgis1s mucizemgelsin61 benim doktorum 1 fincan kahve 2 bardak çay içebilirsin demişti. Ama ben ne çay ne Türk kahvesi içemiyorum zaten o yüzden bazen her gün bazen 2 günde bir bol sütlü latte içiyorum 1 shot espressoyu geçmiyorum yani baş ağrıma falan çok iyi geliyor
Glm mucizemgelsin61 normal gebelik için 200mg kafeini geçmeyecek ama riski olanları bilmiyorum, bence bunu perinatoloğa sorsanız daha mantıklı olur.
Bulute Hamileliğimi öğrendiğim an kahveyi bırakıyorum zaten ama bu sefer tiksindim resmen eşime dahi yapasım gelmiyor hiç
mucizemgelsin61 Ozgis1s Anladım çaydan zaten nefret ettim o kadarda severim müptelasıyım yani ama hamilelik dönemlerinde çay içemiyorum 🤣 kahve içerim ama dediğim gibi eşlik ederim biri içiyorsa sevmem normalde ben şimdi eşimle içtimde bir fincan biraz tedirgin oldum🤣
mucizemgelsin61 Ya aslında şöyle müptelası değilim hatta hiç sevmem sadece eşim vs yanımda biri içiyorsa eşlik ederim o kadar ama tedirgin oldum hiçmi içmemem lazım acaba doktoruma sorayım gittiğimde😏
Mucihe Ben içiyorum 2 hamileliğimde de içtim hiç bi sıkıntı olmadı günde 2 tane tüketiyorum ama çay vs sevmiyorum zaten o ayakta tutuyor resmen beni
Ozgis1s mucizemgelsin61 bence hiç bişey olmaz. Her doktor farklı düşüncede gerçi bu konuda kişinin riskine göre de değişiyordur ama ne olursa olsun 1 seferden bişey olacağını düşünmüyorum gittiğinde sorarsın için rahat eder 🥰🥰
mucizemgelsin61 Glm Evet zaten perinatoloğada gitmek istiyorum ama önce bi doktoruma sorayım o benim durumumu biliyor zaten önceki düşük olmuştu hep aynı doktorla devam ediyorum