Hey_makaron Kızlar doğum öncesi kirpik taktıran varmı ? Bişey diyorlarmi. Merak ettim düşünüyorum ama güzel olurmu bilmiyorum da
Denizdnzdnz Hey_makaron kullanımı hiç rahat değil öyle yüzümü istedigim gibi yikayim makyajdan sonra ovalayim felan yok. Kirpik düştü mü yönü mu değişti derdinden gününe odaklanamazsin ama gerçekten iyi yapan bir yer varsa bilemem
Limonlukekkk Hey_makaron şu an 35 haftalığım doğuma yakın yaptıracağım dudaklarımda kalıcı renklendirme var kirpikte full olursa makyajlı gibi dururum fotolarda
Hey_makaron Denizdnzdnz bilmiyorumki ilk defa düşündüm böyle birşey hiç yaptırmadım ama merak ediyorum🙂
Limonlukekkk Hey_makaron etkisi 20 gun felan sürüyor bi müddet sonra dökülüo bakıma gitmek gerekiyor doğuma ne kadar yakın olursa o kadar iyi
NM_mom Kızımda taktırmıştım son hafta, bu hamileliğimde de randevu aldım haftaya taktırıcam🤓uykusuzluk falan derken, insan kendini güzel görmek istiyor aynada🧚🏻♀️
sedefyrs1101 El beceriniz varsa alıp kendiniz de takabilirsiniz takma kirpik lerden ben hergün kullanıyorum kendimi öyle görmek daha iyi hissettiriyor bana iki doğumuma giderken de takmıştım güzel duruyor fotolarda 😅 Bahsettiğiniz ipek kirpikse bilemem tabi