Merhaba 20 temmuzda 35 haftalık doğum yapmıştım sonraaında iki haftalık yoğun bakım sürecimiz oldu bebeğim 2.755 kilo doğmuştu yoğun bakım süresince alıp verdi vs derken cumartesi günü 2800 ile taburcu olduk bugün kontrole gittiğimizde bebeğim kilo almak yerine 100 gram vermiş bu sebeple tekrar yoğun bakıma aldılar ama nasıl oluyor da kilo verşyor emzirmek için bir buçuk en geç iki saatte uyandırıp emzirdim hep sütümde gelşyordu yutkunma seslerini bile duyuyordum bebeğimib günde on defa kakasını yapıyordu emdikten sonra hıçkırıyordu emdiği sütün fazlasınj çıkarıyordu nasıl oldu da kilo verdi anlamış değilim tahliller alındı enfeksiyondan da olabilir denildi henüz hiçbir şey net değil acaba sütüm mü yetmiyordu bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı