Merhaba Batıkent’te Medicalde Ahmet Süha Hocaya gidiyorum çok memnunum.Türkan doktorunda duydum ama tercih etmedim. İlk Burcu Kısa doktora gittim hiç memnun kalmadım erkek doktorlar daha ilgili ve açıklayıcı bilgi veriyorlar kese için 5.haftadan sonra git bence