Normal mi arkadaşlar ? Cumartesi kontroldeydim bir sıkıntı yoktu. Sağ kasığa anlık ağrı giriyor uzun zamandı olmuyordu. Bir de yeni haftaya girer girmez felaket bir gaz yüklemesi yapıldı sanki, atamıyorum da hele akşam yemekten sonra mahvoluyorum kilo aldım sandım kilom aynı. Göbek yanlarına ve altına bastırınca ağrım oluyor hatta.
Normal m sizce bu haftada ? Hafif kabızlık da var 3 gündür ama bugün biraz daha rahat çıktım tuvalete.
Sade kefir aldım bir de hiç sevmem normalde ama faydası olur mu sizce ?