Melekduman67 Yarın 40 hafta oluyorum ama doktorum bugün hiç açılma yok dedi bu ama bebeğim durmadan sertleşip gevşiyor ve başı aşağıda yürüyüş yap her gün dedi onu da yapıyorum ama bu açılmayı nasıl destekliycez bilen var mı
hayalim35 Melekduman67 ben herşeyi yaptım olmadı 3 doğumuma da açılmasız girdim ama belki başka arkadaşlar yardımcı olur sağlıkla alın kucağınıza
binnazd Melekduman67 benimde aynı şekilde 40+1 oluyoruz artık açılma ve ağrı yok 41 olana kadar bekleyeceğiz en fazla