Ben hamileyim Allah kısmet ederse kızımız olacak bu postu eltim için açtım. Öncelikle hepimiz inançlı insanlarız tabikide biliyorum Rabbim neyi nasip ederse ne isterse o olur bizimkisi bilimsel bir yol bulma çabası aslında acaba öyle bişi var mı yok mu öğrenmeye çalışıyoruz. Eltinin 2 oğlu var kendiside ailede tek kız çocuğu o yüzden kız çocuğuna hasret kalmış eşide kendiside çocuk istiyolar ama eltim kız istiyor acaba kızım olur mu olmaz mı düşüncesinde banada böyle bişi duyduğunu söyledi bilimsel bir yolu var mıdır bende bilenlere sormak istedim. Ben kendimde kız çocuğu çok istediğim için Çin takvimine göre hamile kaldım ama oda bir ihtimal onu anlattım ya olmazsa diyo Çin takvimi dışında başka bildiğiniz bişi var mı mesela ovulasyon günü ilişkiye gidilirse kız mı olur yada öncesi sonrası bilenler fikirlerini yazarsa çok mutlu olurum 🥰