Gulsahkaya36381 Dunden beri aşırı kusma ishal ve siddetli eklem agrisi var başım catliyor resmen bugün kızımın da ateşi var boyle bi salgin mi var hastane tiklim tıklım öldüm 2 gündür
Merve2558 Gulsahkaya36381 korona olmiyasiniz test yapmadilarmi yada domuz giribi Allah korusun ben ikisinide geçirdim aklıma bunlar geldi bian belirtiler aynı çünkü bol bol vitamin alın
12-busra Gulsahkaya36381 Evet salgın var etraftaki herkes öyle ve çok ağır geçiyor antibiyotiksiz kolay kolay atlatilmiyor
Seymalar Gulsahkaya36381 mide gribi deniyor kusma ishal salgınına gebelere devlet hastanesi ilaç verip gönderiyor eğer özele giderseniz serum takıyor kendinize geliyorsunuz iki hafta önce deneyimledim bir kaç gün sürüyor geçiyor patates yoğurt leblebi yemeye çalışın probiyotik veriyorlar birde iyi geliyor çok geçmiş olsun 💐
Esra2288 Gulsahkaya36381 çok kötü salgın var bizde atlattık ben yeni doğum yapmıştım antibiyotik de kullanmadım ilaçsız 10 günü buldu atlatmam
Gulsahkaya36381 Merve2558 yani olabilr olmaz diyemiyorum cunku boyl3 yerinden kalkacak gibi degilim 2 adim yuruyorum dizlerim agriyor
Merve2558 Gulsahkaya36381 çok geçmiş olsun bol bol meyve ye doktor ilaç verdiyse kulan fececek insllah
Gulsahkaya36381 Seymalar cok esekkur ederim gercekten devlet basindan savip gebesin bisey yapamam diyip yolluyor
Minnaksever Gulsahkaya36381 salgın var malesef geçen yaz da vardı hatta bu salgın ama bu sene daha ağır geçiyormuş bi kaşık Türk kahvesine limon damlatıp karıştırın yiyin ishale kesin çözüm.bi de serum taktırın mutlaka iyi geliyor
Seymalar Gulsahkaya36381 evet maalesef ben ölüyorum birşey yapın dedim yine de yapmadılar birdaha da devlet hastanesi yüzü görmek istemiyorum gerçekten Allah bildiği gibi yapsın çok zor olmamalı bir serum yazıp taktırmak 🫢 özel hemen bir parol bir mide bulantısı ilacı yaptı yarım saat içerisinde toparladı beni yine bir kaç gün ağrı oldu ama okadar da olacak artık zor geçiyor biraz