alynahncr Merhaba 6+2 deyim doktora gittim ve keseyi gördü ama bebek gözükmedi. Haftaya tekrar gel dedi. Bir sıkıntı yoktur dimi kanamamda yok. Ama normalde gözükmesi lazım değilmiydi
nazligiz alynahncr korkulacak bir durum yoo daha çok erken 7-8. Haftalarda görürsün :) bende önce keseyi gördük sonra 1 hafta sonra kalp atışını duyduk yani bebişi :)
Cihangir09 alynahncr 6+3 te benimde anca kese gözükmüştü bebiş 8de göründü şimdi 20 haftalık olduk bile ☺️ endişe etmeyin sağlıkla kavuşursunuz inşallah ☺️
alynahncr nazligiz teşekkür ederim içim rahatlıyor bunları duydukça. İnternettten araştırdıkça kafayı yiycem. Boş gebelik yazıp duruyor.
Kubraaa04 Makinalarla alakalı aynı gün özelde kese göründü yolk sac göründü bebek yoktu. Bi kaç sonra devlette bebeği bırak kalp atışlarını gösterdi bana yani makinalar çok önemli bu arada bunlar 6+2 de oluyor
alynahncr Kubraaa04 özele gitmek istemedim doktor araştırdım ama cidden hastanenin ve makinanın da önemi varmış bir tek doktor da bitmiyormuş
nazligiz alynahncr kesenin içinde görüntü olarak görmeyi bekleme şuan bana bile doktor bulgur tanesi kadar bi şey gösterdi 😂😂 kalp atışını duyunca rahatlıyorsun ama şu an çok erken sabret 😍
alynahncr nazligiz ilk bebeğim o yüzden çok geriliyorum hem bilgisizim hem sabırsızım üstüne birde gurbette gelinim ailem yanımda değil ekstra geriliyorum.