31+2 olmuşken hastane çantamı hazırlamaya karar verdim ikinci doğumum olmasına rağmen unutmuşum sanki ne koyacağım bilemedim aklımda olanları size söyleyeyim siz bana şu eksik ya da şu gereksiz yazın olur mu şimdiden teşekkür ederim 🙏😂
-Bebek için-
1 adet hastane çıkışı hemşireye verilecek
1 adet hastane çıkışı odaya gelince giydirmeye
1 adet tulum
2 adet atlet zıbın
2 adet battaniye(müslin ve penye diye düşündüm )
Emzik
Bebek bezi
Islak mendil
-Anne için -
İki adet pijama takımı
Terlik
Hastaneden çıkarken giymeye eşofman takımı
Depend külot
Göğüs pedi / Göğüs kremi
Sezaryen olacağı için kahve ve ısıtıcı da alayım diyorum
Süt sağmak için göğüs pompam var ama çevrem gerekli değil ikinci hamilelik bebek emince sütün gelir gelmezse hastaneden veriyorlar zaten diyorlar onda kararsızım siz koydunuz mu?
Bir de magnet yaptırdım onu koyacağım başka ne koyabilirim eksik var mı çekim falan yaptırmayacağım o yüzden lohusa tacı makyaj malzemesi gibi şeyler koymayı düşünmüyorum