Betulakbyk Kuzular ağrım oluyordu bir kaç gündür ama sıklaşmadan belime ve kaşıklarıma girip girip geçiyordu ağrım bugünde ağrım oldu fakat ağrıdan daha çok vajinamda batmalar oluyor battığı an çığlık atıyorum bu Doğum belirtisi mi sizce
Selale_bati Betulakbyk benimde daha ilk dogumum olucak hayirlisiyla bildigim kadariyla acilman oluyordur ondan sanci giriyordur vajinana
eminebusraeryilmaz Betulakbyk Betulakbyk yalancı sancı olabilir bir bardak su içip ayaklarınızı yüksek tutup uzanmanızı tavsiye ederim dinlenince geçmez ve daha da sıklaşırsa da doktorunuzu arayın bence 😊
hayathayal Betulakbyk brnde ayni durumdayim. bebrk bastirdikca aniden bicak batmasi gibi agrilar oluyor 38+2 yim
Gulbnz Benımde vajına kemıgmde agrı olyo suan yazarkrn bıle var ozlıkle gece wcye kalkarken yatktan agrı ve batma hıssı olsyor ama bu bna gore dogumn baslmsı deıl orası kendnı dogma hazrlyo bıde bebegn bası baskı yaptgı ıcn agrı var demsdı doktorum
Betulakbyk hayathayal bende 37+0. Birde üzerine gribim yoruldum artık birde sancılar batmalar eklenince bir an önce olsun istiyorum