Rumeysa_01 Merve-tankut benim.de son 2 gün adetime 3 gün kala test yaptım pozitif kanda da pozitifi gördüm çok şükür Beta HCG 66 çıktı
Elif_8 _Birmelekannesii_ benimde 5 gün var adetime ama bir kaç gündür göğüslerim şişti hassasiyet başladı birde karnım adet olacak gibi ağrıdı fakat bunlar bende her ay olduğu için şaşırmadım sadece ek olarak baş ağrım var oda belirti sayılıyormuş 3 gündür geçmedi bugün erken gebelik testi alıp yaptım negatif çıktı. Açıkçası olabilir diye düşündüm ama ne yazıl ki olmadı
Edanur60 Benimde 6 gün vardı adetime kan verdim diş çektirecem diye ama negatif çıktı 1 hafta sonra adetim 1 gün geçti rüyamda gördüm test yaptım ve pozitif 🤲💗