bebislll234 Arkadaşlar 2li tarama iyi çıktı 3 lü tarama riskli 500 Lerde çıktı yüksek olması sizce doğru opma ihtimalini gosterirmi
Nhrr bebislll234 2 li tarama iyi çıkınca diğerlerini yapmıyorlar aslında. Fetal DNA diye bı test var kesin sonuç veriyor onu yaptırabilirsiniz
bebislll234 Damyavuz sıvı aldırmak istemedi doktorum enfeksiyon çok vardı riskli diye fetaldna da yaptirmadm
bebislll234 Nhrr evet İkili temiz çıktı ama üçlü de istedi çok üzgünüm doğuma da az kaldı ksfama takılıyor
Nhrr bebislll234 merak etmeyin ikiliyi yaptıysa niye üçlüyü yapıyor anneleri uzmekten başka işleri yok bu doktorların. O testlerde çok yanılma payı var bebeğinizi düşünün üzmeyin kendinizi o da etkilenir.