İlk doğumumda kızımda yağ bile yoktu hemen havluyla temizleyip kucağıma vermişlerdi🥹 sonra odaya geçtiğimde hastanenin kendi özel kıyafetleri var onu giydirip getirdiler, ben de zaten o sancı telaşı falan unutmuştum vermeyi yanımda getirdiklerimi😂 oda da değiştirmiştik üstünü 🧚🏻♀️