Narin9 skulentizm bu ikinci hamileliğim ben tek doz vuruldum,bi doz 5 yıl koruyor diyorlardı gebelikte neden 2 doz vuruluyor anlamıyorum bende . Geçen eşim elini kesti bıcakla acile gitti son 5 yılda tetanoz oldunuz mu diye sormuşlar hayır diyince tetanoz aşısı vurmuşlar.
skulentizm Narin9 bilemiyorum ilk gebeliğimin olup olmadığını sordular sonra iki doz şeklinde uygulanacak dediler
Tgcerkn benim doktorumda vurdurmamı önerdi. ilk dozu geçen ay, 2.dozu dün vurdurdum. ikisinde de hiç ağrım sızım olmadım. bebeğimde de bir sıkıntı yok çok şükür :)
Mihrimer skulentizm Ben dün hemşireye sordum. 2. Dozu olmasam olmaz mı diye. Birinci dozu vurulmanın bi mantığı kalmaz, tek dozun koruyuculuğu yok dedi. Vuruldum ben de dün 2. Dozu.
Sydaglsen skulentizm iki dozunu da oldum. Hatta sağlık ocağı 1 tane uygun gördü doktoruma söyledim 2. Dozunu da ol dedi. Atıyorum tam yıl bilmiyorum ama 5 yıl içinde hiç olmadıysan ol gibi bi şey demişti.