findiktan11 Kızlar bebeğim 21 günlük dün gece 4 gibi aniden tek memede sertlik ve aşrı hissettim ve emzirdim sağdım. Sabah sertlik yoktu ama ağrı devam ediyor. Mastit böyle mi oluyor yoksa sütü sağarken sıktığın için mi acıyor
Myrtle findiktan11 ben mastit oldugumda ates titreme oldu oyle hemen doktora gittim. Doktora gittim gogsume bakti az sertlik var dedi. İlac verdi. Evde de kuru dut hosafi yaptim 1 gune gecti rahatladim. Benimki boyleydi 🤔 gecmis olsun.
Paronayanne findiktan11 canım mastiti dibine kadar yaşadım. 41 derece ateşle titreyerek acillik oluyordum. Evet senin durumun mastitin başlangıcı. Eğer sağım yapmaz ve emzirmezsen bu durum ilerliyor ve tamamen tıkanıyor. Bol bol sağım yapıp emzireceksin. Yoksa süt baya geri vuruyor
Sedayavuz findiktan11 ateş ve titrme ile başlıyor canım. Önerim kesinlikle iyi bir sağım yapıp sık emzirme, varsa lahana ya da gümüş kapak ile de desteklemen
Sun10 findiktan11 sürekli mastit olmus biri olarak sertlik yoksa geçmiştir bence. Sertlik varsa ve acı varsa antibiyotik takviyesine gerek olabilir bazen emip boşaltsa da geçmiyor
findiktan11 Myrtle meme cok sıcak ama bende ateş titreme falan yok sabah dut kurusu ile çay içtim ılık duş aldım masaj yaptım ağrı geçti sertlik kaldı şiödi de ne olıyor anlamıyorum
Ozgur201_ findiktan11 sertlik nasıldı? İki parmağınızın arasına geliyormuydu? Ben bastırınca o bölge sert ve parmaklarımla sıktığımda hiss ediyorum. Acaba nasıl oldu sizin?
oznuralp Sertlik geçene kadar sağım ve emzirme yapmalısın sürekli tıkalı kanal açılacak süt boşalmalı yoksa daha da acır . Bastırmadan ama baskı da kanalları tıkar. 2 3 kez yaşadım bol bol emzirme ve sağım sürekli elle sağ makine ile sağ