İkili tarama testi benim 10 gün boyunca psikolojimi bozdu. Yüksek riskli geldi 1:50 gibi. Fetal dna yaptırdık dün sonucum temiz çıktı çok şükür. İmkanı olan kesinlikle nipt(fetaldna) yaptırsın bence. O on gunde neler yaşadım bir ben bir Allah biliyor çok zordu.