Ftmnur11 benim de öyleydi hatta benim ikinci çocuğum. İlkinde ben hiçbir şey yapmadım hemen çocuğum oldu ve ben ilkinde senelerce korundum. Hani hap ilaç kullanmadan korundum ama olmasa o zaman da olmazdı. Bu ikincide benim 5 ay sonra tuttu. O da çatlatma iğnesi ile. Bazen kısmet demek gerekiyor sağlıklısı hayırlısı olsun. İçinizi ferah tutun her zaman