Çok da önde değil yani sıkıntı olacak bir farklılık yok gelişim açısından merak etmeyin. Yan durması da şimdilik problem değil diye biliyorum, ilerleyen zamanlarda bebek kendi kendine baş geliş pozisyonuna geçer diye tahmin ediyorum. Dilersen doktoruna danışıp onay alıp bebeği kanala yerleştirmek adına evde egzersizler yapabilirsin 💐