Hanifee7- Kızlar 3 yaşına girecek bi oğlum var Allah nasip ederse 10. Aydada bi oğluşum daha oluyor ilk oğlumun ismini babası koydu ikinciyi ben koyacağım ilk oğlumun ismi Enes ikinciyide Talha istiyorum sizce nasıl ?
Mervetrkgl Hanifee7- ben çok severim ve beğenirim yarın kontrolde cinsiyet belli olucak eğer ki erkek olursa bende Talha koymak istiyorum
Seyma2424 İkiz erkek kardeşlerimin ismi Mustafa Enes - Kemal talha Talha olan çok hareketli hiperaktif Enes daha uysal sakin