ssevilmommy Kızlar ilk oglumdan elimde 15 tane kaldı, şimdi diger oglum için kullanmak istiyorum bunun üzerine etiket yapıştırabilirmiyim? Yada nebiliyim matbaaaya götürsem yaparlarmı fikirlerinize ihtiyacım var
mervemurat16 ssevilmommy belki boyayıp üstüne yeni sticker eklenebilir ateş ile ısıtıp sökmeyi denediz mi üzeri boyamı plastik mi
yorgun21 ssevilmommy üstünde ki silinir bence kolonya filan deneyin bi siz çıkartma çıkartabilirsiniz üstü için
Kayraninnannesi ssevilmommy Bence birşeyler yapılabilir ama hangi yöntemi denerseniz deneyin 15 adet için fazla maliyetli olur. yani o paraya zaten yenisini yaptırırsınız ufak bi fark olur en köyü. o da uğraştığınıza değmez hani 🙏🏻 kaç tane yaptırmıştınız ki 15 tanesini arttı
mervemurat16 ssevilmommy boya kapatır büyük ihtimalle diye düşünüyorum.Ama bu matbaacılar anlar belki baskıya alırlar yeniden üzerini söküp