Cigdembiyik ben 15 temmuzda doğum yaptım, Ataşehir medicanada yaptım doğumu. Sezeryan oldum Sibel Zorbaştı doktorum. 37680 lira verdik. 2 gece kaldım üçüncü gün taburcu edildim. Ama biz hastaneden çıkarken 47 binler konuşuluyordu sezeryan için. Fiyatlara gğncelleme gelmiş galiba bilgin olsun 💐