Merhaba kizlar reglik geceli 3 gün oldu dün twst yaptım çıkmadı tek belirtim adet olacakmış gibi hisetmem bugün de sol bacak ağrısı başladı ama hala regl olmadım cumartesiye kadar bekliycem tekrar test için regl olmasam sizdede sol bacak ağrısı olmusmuydu