zgeDenizKaramanAtmaca merhaba kızlar bugün ilk muayenem vardı kese oluşmuş ama bebek henüz yok dediler. haftaya daha net görünür dediler normal mi sizler de durum nasıldı? [https://mutluresim.com/images/2024/08/07/zEDZdC.jpeg](https://)
Rumeysa_01 zgeDenizKaramanAtmaca bende haftaya Perşembe gideceğim bugün 4+3 haftaligiz inşallah bende keseyi görür lüm sonraki haftalarda da kalp atışını duyarim duyarız hepimiz sağlıklı gebelik geçirip hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalim inşallah
1melekannesiiiii zgeDenizKaramanAtmaca 6 veya 7 de net belli oluyor kalp atışıyla birlikte bence korkmayıp sabırlı olup o anı beklemelisiniz değer ve çok güzel bir his
zgeDenizKaramanAtmaca Tasya canım resime şimdi tekrar baktım gs gebelik kesesi 1,64 cm yazıyor normal mi acaba?