Kızlar son adet tarihim 10 Temmuz klomen kullandım adetimle beraber içi deki bitene kadar kaşık ağrısı yaşadım gece gündüz 3 gün
Göğüslerim elleyince sızladı
Ve uc kısımları resmen acıyor büyüdü koyulaştı kabarcıklar var
Be sürekli acı acı turşu yemek istiyorum
Bunlara rağmen dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ☹️ erken mi acaba dedim adetimi bekliyorum düzensizlik yaşayan biriyim zaten bakalım hayırlısı olsun inşallah Allahım sevindirsin 🙏