Gayet iyiydi hareketlerimiz dün biraz yoruldum ondan mıdır bilmiyorum dün akşamdan beri kıpırtı yok gece uykumda olduysa bilmiyorum ama yemek yedim şimdi kıpırdattım karnımı oynadım bekliyorum endişe ediyorum böyle olan varmı yada bilgisi olan var mı