Cemreumaydmrci 15 haftalık hamileyim klinik doktoruna gidiyorum ama hastanede takip olsa benim için daha iyi olacak sanırım çünkü klinik doktorunun rapor verme yetkisi yokmuş sanırım medipol bana yakın ama hiçbir fikrim yok oradan destek alan oldu mu nasıl acaba
Erzurumlianne Cemreumaydmrci Necla Ülker’e gidiyorum çok iyi bir doktor doğumum onda oldu tavsiye ederim
14022024 Cemreumaydmrci aynı hastanede muhabbet hanıma gidiyorum çok memnunum temmuz ayında fiyatlar arttı tabi şu an muayne 1250 TL
BilinmezBiri Güzel bir hastane ben 11 haftalığım öneri üzerine o hastaneye gidiyorum doktorumda seymin ayvaz iyi bi doktor
BilinmezBiri Cemreumaydmrci Doktora göre değişiyomuş benim gittiğim doktor öğretim üyesi 1250 tl muayene ücreti Doçent doktorları biraz daha yüksek Doğum olarakta bu hastaneyi seçmeyi düşünürseniz kadın doğum katında bi oda var fiyat bilgilendirmesi vs her şey hakkında anlatıp bilgi veriyorlar doğum paketleri içerikler direk gidip konuşabilirsiniz ☺️