Elifsb Merhaba arkadaşlar. Açlık şekerim 78mg. 60dk 63 mg. 120dk 35 mg çıktı. Normal mi acaba anlayan biri var mı?
ozlem_2727 Elifsb 63 35 çok düşük değil mi ya şeker açlık 74 100 arası ama tokluk da emin değilim düşük gibi geldi
Cansu-2600 Elifsb Şekerin yok evet ama çokta düşük geldi 35 benim en fazla 60a düşmüştü. Arada kötü olmuyor musun böyle elin ayağın kesilir gibi ter dökme vs
Pamuk Elifsb Sonuçları atar mısınız? Şuan 35 olsaydı değeriniz bize yazamazdiniz komada olurdunuz.50 alti koma çünkü.
Cansu-2600 Elifsb Çok düşük çünkü 35 Allah korusun çantanızda şeker çikolata meyve suyu vs bulundurun hep doktorunuz bunu gözden kaçırmaz diye düşünüyorum. Çünkü 60larda benim elim ayağım kesilmişti kolum kalkmiyordu sizi düşünemiyorum
RavenV Elifsb Şekeriniz çok düşük çıkmış. Bebeklerde bile 50 altı sıkıntı. 35 olunca yatış yapıyoruz biz yetişkin için daha kötü.
merysss1 Elifsb tokluk şekerini 1. Saatte 110-140 arası olması beklenir çok düşük şekeriniz. Açlık şekerinin tokluktan düşük olması da bi garip. Cihaz mı bozuktu acaba . Dahiliyeden randevu alın sizi endokrine yönlendirsin