Aysenurkpehlivan Beta değerim 1067 çıktı hangi durumdayım kaç haftalığım benimle aynı durumu paylaşan yada yaşayan varmı
Sakineoncu Aysenurkpehlivan öncelikle hayırlı olsun canım beta ile kaç haftalık olduğunu anlamak doğru değil son adet tarihine göre hesaplıyor doktor
Xxxxci Aysenurkpehlivan kaç haftalık olduğun son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanır canım, hayırlı uğurlu olsun ilk başta kese görünür sonrasında bebek ve kalp atışı için çağıracaktır doktor 🙏
Aysenurkpehlivan Teşekkür ederim inşallah sağlıkla büyürdee şuan keseyi çok net göremedik tedirgin oluyomuş insan bide yeni diye sanki adet sancısı gibi bi durumda varr normaldir herşey inşallah 🙏