Gizem9688 ay benimde 2 haftam kaldı 🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 kadın doğumcu olarak hangi doktora takiplisiniz peki? Ya aslında doktor konusu çok farklı biz 3 arkadaş hemen hemen aynı haftalarda sayılırız hepimizin beklentisi farklı olduğu için farklı doktorlara gidiyoruz mesela bi tane arkadaşımla aynı doktora takipliydik o hiç memnun kalmadı 😂 çocuk doktoru içinde aynısı olur bence , bazı doktorlar ilaç karşıtı oluyor mesela bazısı direkt ilaç yazıyor. Bazısı çok rahat bazısı aşırı pimpirik. O yüzden siz yine sizin en içinize sinenle devam edersiniz elbette 🥰🥰