Tugba9106 Ankaralılar Liv Hospita kadin doğum bölümune gidenler Burdamı🤩 şafak kaç ? Benim 80günum kaldı sayılır 🤲🤲🤲🥳
Sedadvc Tugba9106 Doğum paketi veya ücreti ne kadar acaba? Bizim Ankara’ya taşınma durumumuz var. 33. Haftadayim. Orada doğum yapmam gerekebilir. 🤭
Tugba9106 myavocado az kalmiş sağlıkla almanızı nasip etsin Rabbim bebişinizi Inşallah. Hangi doktor takip ediyor sizi acaba🤗
myavocado Tugba9106 amin çok teşekkür ederim 🙏🥰 nazlı hoca doktorum, çok heyecanlı geçiyor 30′dan geri sayım başlayınca 😅😅😅
Tugba9106 Tugba9106 amin cümlemize inşallah . Sicaklar çok bunaltiyor zor gerçekten Ama yinede şükür sağlıklı olsun da🤗
myavocado Zelihapekr ben çok memunum hastanenin temizliği olsun ilgi alakası olsun. Hamilelik öncesinde iki senedir de de buraya gidiyordum başka rahatsızlıklarım için filan. Bakalım inşallah doğum süreci de güzel geçer 🤭
Tugba9106 Bende çok memnunum Dr Ebru Yüce ye gidiyorum Çok ilgili bi doktor .10 yıl öncesi kizımı Doğum etmişti Akrapol Hastanesinde Tekrar nasip oldu 🤩 .
Tugba9106 Sedadvc doğum paketi yeni hamile olduğumda almiştim ozaman doktorum Doç olmuştu 45 bin tl ye almiştik . Şimdi ne kadar bilmiyorum
HilalSerinn Tugba9106 benim paket yeni sayılır 16.haftam paketi alana kadar da oraya gittim seviyorum küçüklükten beri Liv deyim 55 bin Aytac hocayı seçtim
littlemiddle Merhaba herkese ben de Liv’deyim 🌷 ilk doğumumu da liv de yapmıştım, yine tercih ettim. Doktorum Nazlı hanım, çok tatlı ve ilgili çok memnunum ben de 😊 yarısı bitti diyeyim ( asıl şimdi başlıyor), 23 haftalık hamileyim
Rigel Herkese selam 😊 Bebişlerinizi sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🩷💙 Ben de bu hastanede doğum paketi almayı düşünüyorum, evime yakın, pek doktor bilgim yok. Doçentler çok yoğun oluyor mu? Neye göre seçmek lazım, kararsızım.
Sentez Bende orda takipliyim dr.ebru yüce doktorum ilgili bı doktor hastanede temiz görünüyor umarım dogumdada bı sıkıntı yaşamayız son 86 Gunn Allah hepimizin yardımcısı olsun kızlar orda doğum yapan olursa yazsin