Myrtle glcn966 ben 2 numara ile basladim. 3. Aya giriyoruz cekmekte yoruldugunu anlayinca 3 numarali biberon ucunu aldim simdi rahat cekiyor.
nazel123 Aldım ama henüz kullanmadım meme reddi yapmaması için sanırım yavaş akıyormuş ama kimi bebek çekmekte baya zorlanıyormuş diye duydum