Busraserkann burun için okyanus suyu veriyor doktorlar. Yada tuzlu suda cekebilirsin. Bende soğuk algınlığı geçiriyorum. Keçiboynuzu pekmezi iç dedi doktorum 1-2 kaşık günde ve ateşin ağrın olursa sabah akşam parol iç dedi. Tabii ki en iyisi dinlenmek. Bi de ıhlamur günde 1-2 bardağı geçmeden iç dedi. Umarım en kısa sürede iyileşiriz. Benimde 38+5 çünkü.