zmrkrblt 34+2 hamileyim ferittinim bu sekilde sorun yasayan oldu mu veya bu sekilde dusuk olunca doktorunuz ne dedin noldu
Hulo2105 zmrkrblt benim hgb 9.7 damardan 2 doz demir verdi doktor ilaçlar yükseltmedi maalesef sanırım 12 falan olması lazımmış değerin
merimiri zmrkrblt benim de ferritin 4,5 hgb 10 çıkmıştı son tahlil de demir içiyorum doğuma az kaldı haftaya tahlilim var inşallah yükselmiştir hiç kan takalım falan da demediler bilmiyorum belki yükselir diye bekliyor doktor 🤷🏻♀️
LinamAsyam zmrkrblt hamilelik günümüz aynı benim de bu şekilde düşük. Hgb 8 Dahiliye doktoruna yönlendirdi
QueenM77 Hulo2105 Merhaba üzerinden baya geçmiş ama ferinject verildikten sonra yükseldi mi değeriniz?
LinamAsyam merimiri acaba normal doğuma engel mi siz sordunuzmu bir şey söylediler mi benim daha kontrolüm var o yüzden soramadım
merimiri LinamAsyam bu tahlil de çıksın sorucam tabi cnm sonuçta kan kaybı oluyor ikisinde de hatta sezeryan da daha fazla diye biliyorum kan mı takıyor ne yapıyorsa baksın artık 🤷🏻♀️
merimiri LinamAsyam benimde 2 ye çıkardı ama çok değiştiğini sanmıyorum ben kansızlığım bildim bileli var inşallah yükselmiştir 🤷🏻♀️