Momybaby Kızlar sizce ikisi uyumlu olmuş mu? Bana pek uyumlu gelmedi😃 ama çoğunluk ne der merak ettim . İki isim koyan anneler zorlukları vs var mıdır iki ismin
ozlemprlk16 Momybaby bence olmuş zaten basta garip gelebilir 2li isimlerde genelde oluyor bu durumda zamanla alisiliyor bende aynı durumu yaşadım kizimda