Zeynepkrkytlli hak ve özgürlüklerimiz elbette kısıtlanamaz kimsenin de bunu hakkı yok ama ben burda iki yüzlülük görüyorum ülkede onca adaletsizlikler,haksız yasalar,tacizler,mülteciler,fakirlikler vs varken ses etmeyen ulta lüx yaşamlarında olan fenomenler şuan bangır bangır yana yakıla hashtag oluşturup ses getirmeye çalışıyorlar.Ekmek bulamayan insanların sebebi birilerinin zihniyeti yüzündendi ama çok takipçili o insanlar bi tivit story atmayıp kulak göz kapatıp şimdi ekmek teknemiz gidiyor diye ağlıyorsa kusura bakmayın oturup düşünsünler.Ülkede orta sınıf kalmadı.Olan tabi ki küçük işletmeye oldu ama benim sitemim sinirim o gereksiz merdivenaltı leş ürünlü fenomen ve gereksiz ürün övücü influencerlara.Ve yine söylüyorum kapalı kalsın biraz daha belki halden anlar akıllanırlar