Kızlar merhaba. Dün itibariyle 35.haftaya girdik. Ultrasonda bebeğin hem kendi hem de başı aşağıdaydı. Nstde de sancım çıktı ama ben bir şey hissetmiyorum. Sadece ara ara kasık kemiğimde sızı oluyor oturup kalkarken o kadar. Açılmam yokmuş ama açıklık muayenesinden sonra o kemik ağrısı daha çok arttı. Bu haftalarda böyle durumlar yaşayan oldu mu erken doğum riski korkuttu