DidemAk umutlandırmak istemem ama benimde adet olacak gibi çook yoğun ağrılarım vardı. Belim, bacaklarım, kasıklarım ağırıyordu. Sadece ek olarak sık idrara çıkma vardı. 12 martta aşılamam oldu. 22 martta test yaptım 4.53 değerle öğrendim 3 gün sonra 51.82 oldu bence biraz daha bekleyin. Düşük değerle öğrenince aradaki 3 gün 3 asır gibi geçiyor çünkü.
Birde erken gebelik testinde sonuç vermiyor kesin olarak. Bence önce kan testi verin. Anı olarak saklamak isterseniz yine kaset test yaparsınız.