00Selin00 Arkadaşlar 32 haftalığım çalışabilir raporunu aldım 37 haftamda da çalışamaz raporu alacağım bunun için de 49000tl ödeme oluyormuş devlet tarafından alan var mı..
iremd-1798 00Selin00 bende 36 37 gibi izne çıktım ben özel firmada çalışıyorum oraya doğum raporunu gönderdim. Şimdi 4 ay olacak şekilde aylık 12 bin küsür para yatıyor. İlk ay yattı mesela. Bana toplu gelmedi. Ama farklı firmalarda toplu da olabiliyormuş diye duydum.
Booksandcats Ben 32de çalışamaz raporu aldım muhasebeciye verdik doğumdan sonra da rapor getir paranı yatırırlar dedi ama ne kadar yatacak ne zaman yatacak bilmiyorum
rizelianne Doğumdan sonra ne yapmak lazım acaba? 32. Haftada çalışamaz raporu almıştım. Doğumdan sonra da bi rapor almak gerekiyor mu bilginiz var mı
00Selin00 rizelianne 37 . Haftada çalışamaz analık raporu alıyorsunuz SGK ya veriyosunuz diye biliyorum