1931 benim kardeşim vardı yanımda o söylüyordu bana abla yine inmiş yine inmiş diyordu son 3 gün kalmış artık doğuma bilmiyorum tabi o 3 günün fotosunu çekti bak inanmıyodun kendin gör dedi son günde işte ödemli ve göbeğim şeyimde uyandım zaten valla hamilelik ayrı zor doğum ayrı zor bebek geliyor ilk 3 ay apayrı zor Rabbim herkesin yardımcısı olsun