Bende hep derdim ah hamile kalabilsem hamile kaldım keseyi görsek keseyi gördük kalbini duyabilsem duyduk sonra 3 ayı atlatsam düşük riskim azalsa sonra dedim acaba tekmesi nasıl olacak ne zaman hissedeceğim hissettim dedim 2li rakamlara gelsem derken bende 99u gördüm çok şükür Allah’a sürekli dua ediyorum. Hayırlısıyla sağlıkla inşallah hepimiz kolaylıkla kucaklarımıza alabiliriz. Hamile kalmadan önce böyle hislerim olacağını hiç düşünmezdim. İnanılmaz bir endişe heyecan umarım isteyen herkes tadar. Günlerimiz hızlıca geçer ve kucağımıza aldığımız zamanları yazarız buraya 🙏🎈