Hilalyrdkl Rumeysa_01 var bir kaç gün bekle sonra yap canım çizgi ful çıkacak o zaman . Benim öyle oldu
Rumeysa_01 Üst iki tanesini dün akşam yaptim tekli olanı sabah yaptım sizce değerde yükselme var mıdır kızlar dün öğrendim beta 66 çıktı adetime 2 gün var
Rumeysa_01 myavocado inşallah herşey yolundadır sağlıklı bir gebelik geçirir sağlıkla kucağıma alırım ☺️
Aslaninannesi_ Ben böyle öğrendim beta 94 çıkmıştı o hafta boyunca yaptığım tüm testler böyle çıktı hiç net 2 çizgi görmemiştim doktor küçük olduğu için dedi hastaneye gittiğimde 2 buçuk haftalıktı zaten