Merhaba ben 23 haftalık hamileyim bir kızım var kızımın ismini tek başıma koydum bir daha dogurmam diye eşime bitane daha olursa sen koyarsın dedim şimdi oda bende bir isim bulamıyoruz oğlumuz olacak siz kaç haftalıkken karar verip tamam bu olsun dediniz ve değiştirmediniz ?