Kızlar ben hamileliğimin başından beri Ankara gölbaşındaki devlet hastanesine gidiyordum 3 kere perinatoloji için Bilkent şehir hastanesine gittim 35+3 günlüğüm bugün hastanede dediler gece falan doğumun başlarsa bir sıkıntı çıkarsa burda doktor yok yenidoğan yoğun bakım yok yani gündüz doğarsa doktor var yoksa yok dendi şimdi bu haftadan sonra Bilkent’e gitsem kabul ederler mi bir sıkıntı çıkar mı acaba ?